Blijk van waardering


Geschreven door: Jurgen Richter op 22 okt. 2015

Natuurlijk is ons streven dat klanten blij zijn met hun videofilm. Een film die wat vertelt over hun bedrijf, over henzelf of over hun product of dienst. Dat ze trots zijn zodra de film klaar is. Soms is een film heel snel klaar maar soms duurt het ook echt wel even. En, hoe lullig dat ook klinkt, dat ligt bijna nooit aan ons. Situaties bij klanten kunnen veranderen. Zelfs in de doorlooptijd van het filmproces kunnen zich veranderingen voordoen die voor uitstel of vertraging zorgen. Afstel daarentegen hebben we gelukkig nog niet meegemaakt. Maar wat van ver komt is lekker, wordt wel gezegd en als de film er dan eindelijk is wordt iedereen blij. Daar horen wij eerlijk gezegd ook bij want dan kan de laatste factuur eruit.


Zodra de klant de film in gebruik neemt sluiten wij het dossier ook. Alles gaat gerubriceerd in de projectmap (we zijn niet paperless) zodat we het kunnen vinden mocht het nodig zijn. Een enkele keer krijgen we vragen over de auteursrechten van de toegepaste muziek en dan is het handig als we de licenties snel kunnen vinden. Of de klant wil achteraf graag nog wat laten aanpassen. Ook de footage gaat ter back-up op een aparte harde schijf. Er druppelen nogal eens wat vragen na over plaatsing op de eigen social media etc. en wij adviseren dan uiteraard naar beste kunnen. Tot zover onze afsluiting van een project.


Maar echt leuk is het als naast de betaling van de factuur ook een extra blijk van waardering volgt. Zo werd er deze week 's morgens vroeg bij ons aangebeld en ontvingen we deze mooie struik. Met een bedankje voor het geduld en de inzet. Hartelijk dank, zegt het voort.

Deel dit artikel

Nooit meer een blog missen?

Inschrijven voor de nieuwsbrief


Onze klanten