Promotiefilm D-Ifferenz

ONZE OPDRACHT Voor Doriene van Luttervelt van D-ifferenz hebben we een promotiefilm t.b.v. haar coachingswerkzaamheden voor ADHD-ers gemaakt welke gedeeld kan worden in Social Media, tijdens presentaties en op de website. De opdracht was om te laten zien hoe Doriene te werk gaat bij het coachen van ondernemers met ADHD. De tekst heeft zij grotendeels zelf geschreven en het script hebben we samen uitgewerkt. De voice over heeft Doriene zelf in onze studio ingesproken. Eigenlijk een "makkie" voor haar want Doriene spreekt meer voice-overs voor ons in. De film is op 2 locaties opgenomen en "klein" gefilmd wat een intieme sfeer geeft. Belangrijk bij coaching. 


ONZE OPDRACHTGEVER Doriene zegt zelf in een bericht op facebook het volgende over de film: 'Megatrots op het eindresultaat!! Dank je wel fijne collega, voor je geduld. Het resultaat is er dan ook naar... Hard gewerkt aan mijn film over ‪#‎ADHDD‬'

The making of

  • Hier hebben we niets aan toe te voegen.

  • Gelukkig hebben we altijd wel wat te lachen tijdens onze opdrachten.

  • In dit beeld zien we de inzet van de Glidetrack waarmee gecontroleerde horizontale camerabewegingen gemaakt kunnen worden. Het onderwerp schuift dan als het ware aan de kijker voorbij.

  • In deze opdracht hebben we veel met het effect van DOF (dept of field = scherptediepte) gewerkt; mogelijk gemaakt door het gebruik van lichtblokkerende filters waardoor we de iris flink open konden zetten.

  • De groene achterwand bood ons in de montage extra mogelijkheden; zo konden we deze zeezeiler ineens op zijn boot laten werken i.p.v. in een kantoor. Als onderdeel van "NIET bestaat niet". Aldus onze opdrachtgeefster.

  • Met de speciale lenzen zijn we in staat tot op centimeters dichtbij het onderwerp te komen voor versterking van het DOF effect.

Onze klanten